Last visit was: Fri Apr 25, 2014 3:59 am It is currently Fri Apr 25, 2014 3:59 am




 [ 164 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Next
 How did you choose your forum name?? 
Author Message
Wanee Demi-God
User avatar

Joined: Thu May 14, 2009 9:55 am
Posts: 10639
Location: New Bern, NC (Coastal NC)
Post How did you choose your forum name??
For me.......goes back to my days in the US Air Force....I was a crew chief on C141's...I had this thing about snakes....can't stand them.....so one of the Pilots found this out and started calling me Viper.....at first I hated it, then it just stuck. That was 25 years ago. :shock:

_________________
Image ................................................................................... Image
THE "VIPER DANCE" ............... Driving to wanee
Image


Sat Mar 24, 2012 11:43 pm Profile
Wanee Wizard
User avatar

Joined: Tue Jan 19, 2010 12:18 pm
Posts: 3717
Post Re: How did you choose your forum name??
I really hug trees. ;)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Sun Mar 25, 2012 12:06 am Profile
Wanee Master
User avatar

Joined: Mon Jan 17, 2011 9:24 pm
Posts: 5813
Location: Thomasville, Ga
Post Re: How did you choose your forum name??
i am no large guy, and in school i was ridulously short, i graduated HS at 4 9, freshman was 4 2.... anyways, i was on the HS drum corp, as a freshman i beat all the seniors and juniors and sophmores out to become the drum Captin, which i never relinquished all 4 yrs, anys ways being a whole foot or more shorter thatn everyone else on the squad, i was there head leader, then joke was head elf, cause of hieght, then Keebler was Born..... i kept that nickname ever since, when i became a Dj at Underground in Tally i took on as Dj Keebler... but liked it better shortened to Dj Keeb...... and as far as the 69 part goes... CAUSE ITS FUNKIN AWESOME.. maybe i was a lil too buzzed tpo write all this now, it prolly makes no sense..lol :lol:

_________________
Gov'nah

ImageImageImage

Image


Sun Mar 25, 2012 12:13 am Profile
Wanee Demi-God
User avatar

Joined: Thu May 14, 2009 9:55 am
Posts: 10639
Location: New Bern, NC (Coastal NC)
Post Re: How did you choose your forum name??
Treehugger - I LOVE IT!!

Keeb- so in your avatar are you standing up in front of the treehuggers??? ;)

Sorry......... :mrgreen:

_________________
Image ................................................................................... Image
THE "VIPER DANCE" ............... Driving to wanee
Image


Sun Mar 25, 2012 12:31 am Profile
Wanee Master
User avatar

Joined: Mon Jan 17, 2011 9:24 pm
Posts: 5813
Location: Thomasville, Ga
Post Re: How did you choose your forum name??
NCviper wrote:
Treehugger - I LOVE IT!!

Keeb- so in your avatar are you standing up in front of the treehuggers??? ;)

Sorry......... :mrgreen:

Haha.. i actually grew to 5 10 in college, made for a lotta buying clothes cause i out grew them in a few months time.. it was ridiculous

_________________
Gov'nah

ImageImageImage

Image


Sun Mar 25, 2012 12:35 am Profile
Wanee Wizard
User avatar

Joined: Tue Jan 19, 2010 12:18 pm
Posts: 3717
Post Re: How did you choose your forum name??
djkeeb69 wrote:
NCviper wrote:
Treehugger - I LOVE IT!!

Keeb- so in your avatar are you standing up in front of the treehuggers??? ;)

Sorry......... :mrgreen:

Haha.. i actually grew to 5 10 in college, made for a lotta buying clothes cause i out grew them in a few months time.. it was ridiculous

you were just a late bloomer 8-)

Terry that is me and Wavo behind Adam. :lol:


Sun Mar 25, 2012 12:39 am Profile
Wanee Demi-God
User avatar

Joined: Thu May 14, 2009 9:55 am
Posts: 10639
Location: New Bern, NC (Coastal NC)
Post Re: How did you choose your forum name??
djkeeb69 wrote:
NCviper wrote:
Treehugger - I LOVE IT!!

Keeb- so in your avatar are you standing up in front of the treehuggers??? ;)

Sorry......... :mrgreen:

Haha.. i actually grew to 5 10 in college, made for a lotta buying clothes cause i out grew them in a few months time.. it was ridiculous

Wow that is a lot of growing!!! And btw your avatar has Wavo in it also!! My oldest daughter is a senior at ECU and is 4'11" she wants to be 5' soooo bad!! I don't think it's going to happen!

_________________
Image ................................................................................... Image
THE "VIPER DANCE" ............... Driving to wanee
Image


Sun Mar 25, 2012 12:41 am Profile
Wanee Demi-God
User avatar

Joined: Thu May 14, 2009 9:55 am
Posts: 10639
Location: New Bern, NC (Coastal NC)
Post Re: How did you choose your forum name??
treehugger wrote:
djkeeb69 wrote:
NCviper wrote:
Treehugger - I LOVE IT!!

Keeb- so in your avatar are you standing up in front of the treehuggers??? ;)

Sorry......... :mrgreen:

Haha.. i actually grew to 5 10 in college, made for a lotta buying clothes cause i out grew them in a few months time.. it was ridiculous

you were just a late bloomer 8-)

Terry that is me and Wavo behind Adam. :lol:

I knew that.....I'm just drunk......

_________________
Image ................................................................................... Image
THE "VIPER DANCE" ............... Driving to wanee
Image


Sun Mar 25, 2012 12:42 am Profile
Wanee Master
User avatar

Joined: Mon Jan 17, 2011 9:24 pm
Posts: 5813
Location: Thomasville, Ga
Post Re: How did you choose your forum name??
NCviper wrote:
I knew that.....I'm just drunk......



Yep i know the feeling!! lmao!!

_________________
Gov'nah

ImageImageImage

Image


Sun Mar 25, 2012 12:45 am Profile
Wanee Wizard
User avatar

Joined: Tue Jan 19, 2010 12:18 pm
Posts: 3717
Post Re: How did you choose your forum name??
^^^^I knew you knew that and I knew you were just drunk! :mrgreen: At least you didn't see 6 of us in the picture so you must not be too drunk yet. :lol: :lol: :lol:


Sun Mar 25, 2012 12:46 am Profile
 [ 164 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Next


Who is online

Users browsing this forum: Baiduspider, Bing [Bot], CCBot, Choopa.net/ahrefs.com[Bot], Exabot [Bot], Google [Bot] and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Intentional bypassing of the word filter will lead to user banning. The forum is used by all ages and walks of life and your respect for that is appreciated.
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.